EXPANS і коронакриза: любов до клієнтів в дії

У цій статті наш виконавчий директор Владислав Білик розповість про те, як ми підтримували клієнтів під час кризи, коли вони навіть не знали про це. Як ми дивували і робили сюрпризи. А також про критичні помилки в просуванні сайту, що спливли за час карантину.

Відчутна підтримка

або лояльність, за яку хочеться платити

У період кризи SARS-CoV-2 ми вирішили не кидати наших партнерів навіть не дивлячись на те, що багато хто поставив роботи по проектам “на холд”. Які конкретно заходи ми приймали і приймаємо для того, щоб підтримувати клієнтів в складні часи:

1. Стеження за трафіком, гіпотези і рекомендації

Ми завжди уважно стежимо за трафіком проектів. Навіть коли проект зупиняє роботи з нами або ставить на паузу – ми продовжуємо це робити, щоб в разі чого оперативно допомогти.
Ми не витрачаємо на це істотно багато часу, але все ж розбираємо графіки трафіку і висуваємо гіпотези на підставі тих чи інших негативних змін. Ми завжди дивимося на 20% дій, які можуть привести до 80% результату. Це відбувається в загальному чаті SEO-команди, де хлопці з іншої команди (крім тієї, яка займається проектом безпосередньо) можуть висунути свої припущення.
Якщо такі проблеми знаходяться, а найчастіше за гіпотезами слідують аналізи і аудити – ми повідомляємо клієнту про те, як усунути виниклі проблеми.

2. Безкоштовна технічна підтримка

У період кризи коронавируса ми вирішили абсолютно безкоштовно проводити технічний зріз і технічний моніторинг для наших партнерів, які заморозили роботи.
Ми не супроводжуємо такі документи докладним ТЗ, але в рішенні проблем надаємо підтримку. Це дозволяє нашим проектам оперативно позбуватися критичних і середніх по критичності помилок без втрати позицій і трафіку.
Один з наших улюблених клієнтів навіть попросив виставити рахунок за виконані роботи, але ми відмовилися, так як робили це з власної ініціативи і не розраховували на оплату.

3. Антикризові тарифи

Більшості клієнтів ми пішли назустріч і прямо пропорційно знизили як щомісячну абонентську плату, так і обсяг робіт. Це дозволяє працювати з нами за мінімальним тарифом і підтримувати проект на плаву, однак не гарантує зростання (хоч ми його і даємо). Все завдяки тому, що ми гнучкі і змогли знизити обсяг роботи відповідно до оплати праці наших співробітників.

4. Приємний сюрприз для клієнта

Один з наших проектів з нашої ініціативи робить істотні доопрацювання на сайті. Сайт стає більш привабливим і конверсійним. Він був багато в чому недопрацьований і це відбивалося на якості і кількості заявок з контекстної реклами.
Ще до паузи робіт ми були глибоко залучені в процес зміни сайту. Саме тому впродовж всього карантину розробники, наші близькі партнери, регулярно зверталися до нас з тих чи інших питань, включаючи питання дизайну. Ми оперативно відповідали і приймали рішення, про що клієнт навіть не був повідомлений.

5. Сервіс, допомога і підтримка

Протягом усього режиму самоізоляції ми залишалися на зв’язку і допомагали клієнтам, навіть якщо проект був на паузі. Ми завжди відповідаємо на всі питання, радимо як впоратися з тією чи іншою проблемою, що виникла.

Багато наших проектів в період карантину показали значне зростання. Особливо це стосується інформаційних продуктів, які були затребувані під час режиму самоізоляції. Апдейт Google, судячи з усього, на наших проектах позначився позитивно.

Завдяки нашому стратегічному підходу до SEO-просування, це стосується не тільки проектів, з якими ми продовжували роботу, а й проектів “на паузі”.

``Ну помилився і помилився, чого бухтіти-то``

або критичні карантинні помилки в SEO

Хочу продемонструвати приклади деяких критичних поширених помилок, допущених на сайтах наших проектів під час карантину:

1. Індексування піддоменів

Це регулярна проблема деяких наших клієнтів в карантин стала особливо помітна. Розробники або співробітники хостингу припускаються помилок, через що піддомен починає індексуватися і викидати з індексу основний просувний сайт.

2. Недосконалість хмарних платформ

Коли ми аналізували посилальний профіль одного з проектів виявили повний дублікат на технічному (узявся з нізвідки) піддомені платформи Advantshop.
Коли ми попросили технічну підтримку платформи пояснити звідки виникла помилка і допомогти нам її усунути – нам не допомогли. Ми закрили питання з іншими програмістами, налаштувавши 301 редіректи.

3. Людські помилки технічних фахівців

На одному з наших сайтів “на холді” побачили, що в індексі з’явилися сторінки з “www.”, При тому, що основна версія якраз без “www.”
Як виявилося – проводили технічні роботи, випадково злетіли редіректи – людська помилка.

4. Злітаючі елементи сайту

Ну і наостанок наш SEO-спеціаліст з власної ініціативи, маючи доступ до адмін-панель сайту, вирішив питання з непрацюючим відео на головній сторінці сайту проекту. Списувався з технічною підтримкою, шукав плагіни. Йому в пору зробити догану за те, що займався не SEO, але ж проблему клієнта вирішив ж, а це головне.

Висновки по карантинним помилкам

  1. Слідкуйте за SEO-показниками і технічним станом сайту. Відновитися буде істотно складніше і довше, ніж втратити позиції.
  2. Більшість виявлених помилок технічного характеру допускаються з боку розробників і носять характер людського фактора. Потрібно більше контролю.
  3. Ми тепер остаточно і назавжди радикально проти хмарних рішень для інтернет-магазинів і інших сайтів. Тільки коробкові!

Загальні висновки

Шукайте надійних партнерів у кожній із сфер своєї діяльності! Будуйте довгострокові відносини! Саме так можна пережити будь-яку маленьку, середню і велику біду. Саме так ростуть в кризу, знаходять і реалізують можливості!

Бажаю всім цільового трафіку і 36,6 відсотків конверсії!

Ваш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Telegram

Viber

Messenger

Зв'яжіться з нами онлайн
Закрити