Методи отримання безкоштовних посилань

Методи отримання безкоштовних посилань

Для ефективної розкрутки сайту необхідна його внутрішня і зовнішня оптимізація. Тобто пропрацювати юзабіліті і заповнити майданчик контентом недостатньо, щоб бути в ТОПі. Просування сайту посиланнями – обов’язкова умова для збільшення трафіку і популярності ресурсу. Як це зробити без удару по бюджету, розповімо далі.

 

Трастові посилання – це релевантні, природні, різноманітні беклінки високої якості, відкриті для індексації. Вони допомагають поліпшити позиції, розширити впізнаваність, збільшити трафік і посилальну вагу. Як безкоштовно отримати зворотні посилання на сайт, дізнаєтеся далі.

38 білих методів добування безкоштовних посилань

1. Каталоги компаній

В інтернеті безліч майданчиків-каталогів, які об’єднують компанії за різними ознаками. Вони бувають вузько, загальнотематичні і територіальні. Реєструйтеся в них і вносьте інформацію щодо вашого ресурсу.

Забивайте в пошуковик запит “Каталог компаній”, обирайте з топових, відповідних за профілем вашої організації. А ось проганяти фірму по всіх каталогах в автоматичному режимі не варто – це загрожує санкціями пошукових систем.

2. Каталоги статей

На просторах «павутини» є безліч спеціальних ресурсів для розміщення статей з певними параметрами.

Для співпраці потрібно написати статтю. До речі, не варто відразу намагатися створити складний контент зі 100% унікальністю. Для старту зробіть рерайт топового тексту, ваш веб-сайт вкажуть як першоджерело інформації.

Щоб не згаяти час, статтю необхідно додати в максимально доступну кількість каталогів.

3. Каталоги сайтів

Принципово робота цих ресурсів не відрізняється від функціонування каталогів компаній. Але замість даних про організацію, вказуються посилання на ресурси, згруповані в розділи за певною тематикою.

Важливо не розміщувати беклінки в неперевірених каталогах з готових списків – це убезпечить вас від ресурсів під санкціями роботів пошукових систем. Краще користуйтеся тільки тими, що видали самі пошукові системи.

4. Дошки оголошень

На більшості дошок можна безкоштовно розмістити певну кількість оголошень. Звичайно, не завжди розміщувані в описах посилання будуть активними. Але відмовлятися від способу все одно не варто:

  • ви рекламуєте свою продукцію, а значить, залучаєте нових клієнтів;
  • швидка індексація дає шанс потрапити в список обговорюваних компаній;
  • користувачі, які зацікавилися пропозицією, підвищать трафік, але потрібно обов’язково внести в текст оголошення назву компанії.

5. Прес-релізи

Думаючи, де отримати вагомі посилання на сайт, зверніть увагу на великі новинні і вузькопрофільні портали. Вони дозволяють безкоштовно розміщувати прес-релізи на своїх майданчиках. Але є два нюанси. Перший: потрібен потужний інфопривід. Другий: стаття повинна бути 100% унікальною.

6. Форуми

Пошук форумів для розміщення можна проводити в наступній послідовності:

  • загальнотематичні;
  • спеціалізовані;
  • обласні-міські-районні.

Врахуйте, що на різних форумах свої правила, наприклад, вони не дозволяють публікацію активних посилань: в принципі; до закінчення визначеного часу після реєстрації; до проходження модерації. Але нехай заборони вас не зупиняють. Навіть публікація без активного посилання дає можливість зайвий раз заявити про себе.

7. Соціальні мережі

Соціальних мереж багато і для ваших цілей підійдуть всі, знайдені в пошукових системах.

Тут беклінки розміщуються в:

  • анкетних даних при реєстрації;
  • власних постах і нотатках;
  • коментарях.

Посилання з соцмереж, хоч і не відображаються в Google Search Console, але все одно індексуються.

8. Гостьові пости

Робіть спроби опублікуватися на майданчиках компаній-колег. Не думайте, що домовитися просто. Але навіть один відгук від лідера ринку може дати відчутний результат. Щоб підвищити свої шанси на успіх, підійдіть серйозно до складання пропозиції, де викладіть всі вигоди для одержувача.

9. Коментарі в блогах

Багато хто вважає, що посилання в коментарях до чужої статті залишати марно, – все одно видалять. Спробуйте побудувати коментар в конструктивному ключі. Наприклад: «мені дуже сподобався ваш цікавий, змістовний текст, не хочете розмістити його на моїй майданчику (посилання)?».

Індивідуальний підхід дає величезні шанси на успіх.

10. Сайти відгуків

Платформи з відгуками дуже корисні для нарощування беклінків. Просіть клієнтів писати про вас відгуки на таких майданчиках. Самі ж обов’язково пройдіть реєстрацію на сервісі відгуків, в описі вставте беклінк.

Взагалі, хороші відгуки навіть без посилань вкрай позитивно впливають на рейтинг компанії.

11. Рецензії на книги

Шукайте в мережі книги у напрямку вашого бізнесу і пишіть рецензії під виданнями. Досить згадати, що книгу прочитали і дещо застосували на практиці, вказати веб-адресу.

Імовірність видалення такого коммента вкрай низька, а з огляду на, що письменників у справі і без неї сьогодні маса, буде де розгорнутися.

12. Відео

Реєструйтеся на відеохостингу, діліться в роликах чимось корисним. Для цього не потрібно орендувати студію і залучати дорогих операторів. Записуйте відео на звичайний смартфон. В описах до роликів кріпіть посилання на компанію. Кожен сюжет можна максимально ефективно використовувати, розміщуючи його на різних хостингах. Чим більше відео потраплять в мережу, тим більше людей дізнаються про вашу діяльність і прийдуть на платформу для більш детального знайомства.

Головне – не бійтеся негативних відгуків, адекватних, зацікавлених користувачів все одно буде більше.

13. Коментарі до чужих відео

Зробіть підбірку топових тематичних відео і залишайте в коментарях текст з адресою своєї веб-сторінки. Часто під ними йдуть бурхливі обговорення, більшості коментаторів буде не до вас, але ваш відгук точно не видалять. І вона стане легкою здобиччю в скарбничку безкоштовних зовнішніх посилань.

14. Аудіоресурси

Відокремте від знятих відеороликів звукові доріжки і завантажуйте їх на різні ресурси з аудіозаписами. При заливці в описі вкажіть адресу свого порталу.

Ще використовуйте будь-які аудіофайли із записами про продукцію, новини компанії та іншої супутньої інформацією.

15. Файлообмінники

Створюйте текстові документи або pdf-файли, наприклад, з текстами з тих же аудіозаписів і обов’язково адресою вашого ресурсу. Потім завантажуйте їх на біржі по обміну контентом. Системи пошуку відмінно розпізнають вкладення всередині таких файлів і індексують їх.

16. Робота з брендом конкурентів

Почніть «полювання» на конкуруючі фірми в мережі, шукайте будь-які згадки про них. Залишайте коментарі під контентом про них і обов’язково в тексти вплітайте активне нагадування про свою сторінку. За допомогою такого варіанту можна знайти сотні джерел для розміщення своєї інформації в доброчинному середовищі.

17. Партнер або спонсор

Виступіть в якості партнера або спонсора заходу, близького вам по тематиці, наприклад, конференції, навчального курсу. У вигляді заохочення учасників запропонуйте сертифікати або картки знижок на свою продукцію, послуги.

Навіть найменша подія буде рекламуватися із зазначенням вашого ресурсу як партнерського.

18. Інфографіка

Створюйте за допомогою спеціальних програм цікаві об’єкти – графіки, діаграми, ілюстрації, що розкривають різні напрямки вашої діяльності, і поширюйте їх в мережі. Хороші цікаві роботи швидко розходяться по сотням тематичних ресурсів за умови посилання на першоджерело.

19. Сателіти

Створіть власну мережу ресурсів і викладайте на них різну інформацію, посилання на основний сайт. Але тут важливо відразу продумати, як не потрапити під підозру і санкції пошукових роботів. Викладайте дані невеликими обсягами, тоді витрачена одного разу сума на покупку доменів буде щорічно приносити тисячі білих посилань.

20.Тематичні номінації

Беріть участь у всіх доступних тематичних номінаціях, конкурсах. Тема події – будь-яка:

  • перший в галузі;
  • кращий продукт року;
  • суть професії;
  • зразковий співробітник і т.ін.

Головне в цьому нескладному процесі, що організатори будь-якого заходу розміщують всі дані, в тому числі адреси платформ на своїх і партнерських ресурсах.

21. Корисний сервіс від Гугла

Сервіс Google Alerts дає можливість відстежувати появу нового контенту, використовуючи набір цікавих запитів. Сервіс надсилає повідомлення про будь-які згадки в мережі продуктів з вашої тематики. Отримавши оповіщення, треба просто пройти по посиланню і залишити коментар до тексту, вказавши свою адресу.

Спосіб працює на два напрямки: гостьовий постинг і пошук потенційних клієнтів.

22. Управління репутацією

Користуйтеся відкритими сервісами mention.com, щоб відстежити згадки про вас і конкурентів на профільних форумах, сайтах відгуків, в соціальних мережах.

Після отримання повідомлення проходите по посиланню і спілкуйтеся, обов’язково залишаючи свою адресу. Цей метод додатково дозволить отримати зворотній зв’язок від аудиторії, усунути недоліки в роботі, скористатися недоліками конкурентів.

23. Взаємний піар

Цей спосіб схожий на «гостьові пости», але його набагато простіше реалізувати. Домовтеся з партнерами і колегами про взаємовигідний піарі. Ви розміщуєте на своєму майданчику цікаву інформацію про їхню діяльність із зазначенням адреси, а вони аналогічну про вас.

Більше контрагентів – більше згадок і беклінків. Головне, не чекати пропозицій від партнерів, а робити їх самостійно.

24. Позитивний відгук про постачальника

У бізнесі часто доводиться разово скористатися якоюсь послугою або придбати нетиповий для діяльності товар. Надішліть постачальнику розгорнутий позитивний відгук на отриманий товар / послугу, лаконічно вставивши в текст адресу. Найімовірніше, текст буде розміщений на домашній сторінці або форумі фірми. Кожен репост вашого листа буде поповнювати ваш посилальний кейс.

25. Огляди блогерів

Шукати краще блогерів, які знаються на вашій тематиці. Далі справа техніки: ви направляйте йому товар, він використовує його і викладає відгук в своєму блозі.

Не виходить знайти топового блогера? Зверніться до не надто відомого, у нього теж є аудиторія з можливістю репосту.

26. Блог-ресурси

Блогові платформи – джерело вічних посилань. Заведіть блог і розміщуйте все, що хочете. Унікальність тут не перевіряється, можете перезаливати старі, вже проіндексовані ваші тексти з сайту.

І не забудьте під кожним згадувати джерело інформації.

27. Маркетплейси

Це відкриті ресурси для розміщення товарів / послуг, по суті, інтернет-ринки. Маркетплейси досі залишаються недооціненими багатьма бізнесменами, і марно. Вони дозволяють організувати ще одну торгову точку і отримати беклінк без витрат. Адже зайвих згадок про фірму не буває.

28. Онлайн-енциклопедії

Зараз так багато онлайн-енциклопедій, що ними гріх не скористатися. Є три шляхи:

  • Написати і залити текст в довідкове видання по вашій тематиці з посиланням. Звичайно, говорячи про енциклопедії, ми в першу чергу маємо на увазі Вікіпедію. Але дістати її в якості джерела беклінків буде непросто з огляду на складності текстів для неї. До того ж краще шукати автора, знайомого з Вікі.
  • Зробити справжнє дослідження, опублікувати результати у себе, залишити посилання на публікацію у відповідному за тематикою матеріалі енциклопедії.
  • Додати посилання до вже створеної статті. Цей спосіб можливо застосувати з виданнями простіше (наприклад, з Вікіпедією не пройде).

29. Інтерв’ю

Цей спосіб отримати зовнішні посилання ефективний в двох випадках:

  • якщо ви інтерв’юйований, то ваш сайт вказується під опублікованим матеріалом;
  • якщо ви інтерв’юер, то ваш респондент повинен згадати вас як джерело.

30. Крапка на картах

Пройти реєстрацію в Google My Business потрібно було давно. Якщо ви цього не зробили, то зробіть це прямо зараз. Тут компанію можна представити широкій публіці: розповісти про свою продукцію, вказати контакти, геолокацію.

31. Освітні сайти

Способів отримати беклінки з освітніх платформ кілька:

  • виступити спонсором, партнером;
  • обмінюватися важливою, цікавою інформацією;
  • виступати на їх майданчиках;
  • приймати випускників на роботу;
  • організовувати безкоштовне навчання і т.п.

Для взаємовигідного співробітництва важливо вибрати найбільш підходящу організацію з вашої тематики.

32. Питання-відповідь

Сервісних ресурсів типу «питання-відповідь» сьогодні дуже багато. Опрацюйте їх: шукайте тематичні питання, давайте розгорнуті тлумачні відповіді і додавайте посилання на ресурс.

Не забудьте про маленькі витончені хитрощі: не чекайте відповідних питань, складайте їх самі і самі відповідайте.

33. Ресурси з пошуку роботи

Пройдіть реєстрацію на майданчиках з пошуку роботи. Конкретні вакансії не потрібно розміщувати, просто введіть максимум інформації про компанію. Індексація у таких сторінок прискорена, а тому посилання, розміщені тут, додадуть вагу.

Також пам’ятайте: скільки вакансій – стільки і безкоштовних посилань.

34. Каталог слайд-шоу

Робіть якісні корисні презентації і заливайте їх на численні спеціальні сервіси для публікацій слайдів і презентацій. Тільки посилання розставляйте під кожним слайдом.

Так ви, до речі, ще й працюєте на свою репутацію як професіонала і експерта в області.

35. Конкурси

Придумуйте цікаві конкурси, в яких пропонуйте продукцію / послуги, знижки на них. А одна з умов участі – розмістити посилання на ваш майданчик, на сторінку з описом конкурсу.

Важливо правильно мотивувати аудиторію – пропонувати цінні, цікаві призи.

36. Рейтинги і нагороди

Всі хочуть побувати в ТОПі, хоча б не дуже масштабного рейтингу.

Якщо впевнені в своїх силах, то станьте частиною чужого рейтингу. Але ви також можете виступити і організатором. Тоді учасники розмістять у себе посилання на вас, демонструючи зайняте місце.

Ще один спосіб – роздавати нагороди переможцям з умовою, що номінант розмістить у себе потрібне вам посилання.

37. Інфопривід

Придумайте, організуйте і розішліть інформацію про суспільну акцію або флешмоб.

Використовуйте для залучення максимальної кількості аудиторії будь-які канали зв’язку, включаючи власний ресурс і всілякі соціальні мережі.

38. Аудит конкурентів

Це метод з хитрістю. Пропонуємо вивчити посилальний портфель конкурентів, щоб зрозуміти, які сайти-донори ви упустили і розмістити на них свої посилання. Спеціальні сервіси (Linkpad, Serpstar, Ahrefs) допоможуть скласти список донорів.

Цей аудит вб’є відразу двох зайців. Ви розширите своє поле посилального просування і зрозумієте, в якому напрямку рухаються конкуренти.

Всі перераховані способи отримання посилань будуть під силу всім. Робіть свою роботу по SEO сумлінно, якісно, ​​і тоді не доведеться вигадувати і хитрувати, щоб просунутися у видачі.

Владислав Скляр
Сооснователь агентства и технический директор EXPANS. Развивает и улучшает технологию, разрабатывает и корректирует стратегии, с помощью которых компания приводит клиентов к результату.

Ваш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Telegram

Viber

Messenger

Зв'яжіться з нами онлайн
Закрити