Diskill – онлайн-університет

diskill-client

Школа 3D-візуалізації Diskill – це освітній проект, створений на базі студії дизайну інтер’єрів. Вчителі школи – практикуючі дизайнери, які працюють з реальними проектами. Diskill надає онлайн курси по 3D-візуалізації і дизайну інтер’єру.

Х5

Трафіку

З органіки.

+ 2000

Візитів

Січень 20 – серпень 20.

+120%

Замовлень

Від нових клієнтів.

7

Місяців

Термін робіт.

Історія пацієнта

Анамнез.

Коли ми почали роботу з проектом, у нього було кілька піддоменів, на які були розкидані курси і вебінари. Крім безлічі технічних помилок, у сайту не було загальної структури. Через малоефективні рекламні компаніїї у школи просів трафік, знизилися лояльність аудиторії і впізнаваність бренду.

Постановка цілей

Завдання

В рамках SEO потрібно було зібрати всі піддомени в один зручний сайт, виправити технічні помилки. Також попрацювати над структурою сайта- зібрати семантичне ядро, оптимізувати комерційні сторінки, наростити кількість посилань.

В рамках контексту: провести аудит рекламних кампаній і, на основі наявних даних, висунути гіпотези, перевірити їх. Після цього – провести аудит конкурентів.

До чого ми прийшли

Рішення.

Ми почали з того, що зібрали семантику для кожного напряму (курси по дизайну інтер’єру, курси по 3D візуалізації) і продумали структуру сайту, почали переносити інформацію з піддоменів на основний сайт. Оптимізували сторінки і стали писати статті в блог. Потім провели аудит конкурентів, порівняли з ними сайт Діскілла і допрацювали його на основі отриманих даних, а також змінили структуру рекламних кампаній.

Крім внутрішньої оптимізації ми також працювали над зовнішнім просуванням: активно нарощували кількість посилань за допомогою крауд-маркетингу, покупки посилань на біржах. Розмістили унікальні статті із згадкою проекту на великих майданчиках типу VC.RU.

В рамках контекстної реклами – провівши аудит, ми зрозуміли, що продовжувати роботу з вже наявними компаніями буде неефективно. Тоді вирішили налаштувати рекламу на пошук з нуля, відкалібрувати її до потрібної ціни і тестувати інші канали платного трафіку.

Цікавий факт

Мінімальна ціна ліда

За час роботи ми випробували все: банерну рекламу, ретаргетінг з різними настройками, рекламу на інформаційних майданчиках і в YouTube.

Після тестів ми зосередилися на найефективніших інструментах і стали використовувати їх на повну потужність – туди направили весь рекламний бюджет. Такий підхід дозволив замовнику отримувати стабільний потік лидов за дуже низькою ціною.

Что получил заказчик

Результаты.

Зараз сайт Діскілл працює на одному домені, вся інформація структурована і зручна для відвідувачів. Бренд став впізнаваним і підвищилася лояльність аудиторії. За час нашої роботи ІЯС (Індекс Якості Сайту) виріс з 10 до 410. Контекстна реклама принесла збільшення трафіку в п’ять разів.

Коментар SEO-експерта

vladimir-semyonov-team

Володимир

SEO-фахівець

«Контекст і SEO набагато ефективніше працюють разом, це видно на прикладі Diskill. Ми провели велику роботу для виправлення технічних помилок, поліпшення структури сайту. При цьому важливо було приділити увагу зовнішньому просуванню, тому що у онлайн-університету достатня кількість конкурентів. Завдяки виконаній роботі нам вдалося не тільки домогтися високих показників, але і зафіксувати їх.»

Візьмемо ТОП разом

Хочете так само?

    Давайте обговоримо

    Залишилися питання?

    Відповімо на будь-які ваші питання, а наш фахівець абсолютно безкоштовно проконсультує і навіть видасть конкретні рекомендації.

    Telegram

    Viber

    Messenger

    Зв'яжіться з нами онлайн
    Закрити