client-kalina

Kalina Hair — магазин перук з натурального волосся. В асортименті магазину великий вибір не тільки перук, а й матеріалів для нарощування волосся, прядей, хвостів, чолок і інших аксесуарів, які купують професійні перукарі і жінки, охочі кардинально змінити свій образ.

+377%

Трафіку на сайт

З органіки.

+800

Візитів

1 серпня 20 – 31 квітня 21.

X20

Замовлень

Від нових клієнтів.

8

Місяців

Термін робіт.

Історія пацієнта

Анамнез.

На старті робіт замовнику потрібно було якомога швидше запустити сайт і отримати трафік з пошукових систем.
Ця ніша перенасичена конкурентами, тому в даному випадку нам ідеально підходила стратегія розробки MVP (minimum viable product), при цьому важливо було витримати баланс і зробити швидко великий обсяг робіт, не загубивши критичних моментів.
Поставновка цілей

Завдання

У найкоротші терміни розробити та оптимізувати сайт. Не витрачати час на незначні деталі, але при цьому не втратити критичні помилки.

Обрати найбільш зручний для сайту движок, опрацювати семантичне ядро і вже на етапі розробки створити широку структуру для магазину. Це дозволить відразу розмістити на сторінках середньо і низькочастотні запити, за якими ми легко зможемо обігнати конкурентів за рахунок максимальної релевантності та отримати трафік.

До чого ми прийшли

Рішення.

Ми швидко визначилися з движком, впровадили всі налаштування і закрили технічні питання. Незважаючи на те, що ми діяли максимально швидко, ми простежили за тим, щоб на сайті були відсутні технічні помилки. Також в процесі розробки ми врахували всі моменти, які важливі при значному розширенні асортименту та комплексному SEO-просуванні, щоб в майбутньому замовникові не довелося робити дорогі доопрацювання.

Паралельно з розробкою сайту ми працювали і з внутрішньою оптимізацією:

  • Зібрали і кластерізували семантичне ядро.
  • Продумали та реалізували структуру каталогу сайту. 
  • Розробили для кожної сторінки унікальні метадані.
  • Наповнили сторінки невеликими SEO-текстами.
  • Написали статті під частину інформаційних запитів з семантичного ядра.
Цікавий факт

Ми розробили та оптимізували сайт за 32 дні.

На реалізацію завдань у нас було дуже мало часу. Але ми змогли створити зручний, працездатний і, головне, що продає сайт. Якісно пропрацювати семантичне ядро і отримати більше 50 посилань на головну сторінку сайту.

Незважаючи на сильний поспіх і серйозні обмеження по часу, команда зробила все роботи якісно, не допустивши жодної помилки.

SEO

Динаміка розвитку проекту.

Завдяки якісній технічній і внутрішньої оптимізації, сайт швидко проіндексувався і почав отримувати все більш і більш високі позиції по середньо і низькочастотних запитах. Оскільки сайт був новий, саме на це ми і робили ставку. Надалі ми зробили базові роботи по зовнішній оптимізації, на даний момент трафік сайту продовжує рости, у магазина є замовлення з SEO.

Kalina-heir

Коментар SEO‑експерта

vladislav-sklyar-team

Владислав

Co-founder EXPANS

«Цей проект став для нас цікавим експериментом і тестом на витривалість, все таки було необхідно зробити дуже великий обсяг роботи за короткий час. Було приємно, що клієнт повністю довіряв нам й ми всім займались самостійно. Шкода, що зробили тільки базові речі і не продовжили працювати над просуванням, впевнений, якщо б ми продовжували, то за рахунок зовнішньої оптимізації та точкової доопрацювання сторінок могли б досягти ще кращих показників!»

Що про нас кажуть

Відгук клієнта.

client-kalina

Інтернет-магазин перук Kalina-hair

Завдяки професіоналізму команди EXPANS ми повністю розробили і наповнили інтернет-магазин за 32 дні. При створенні сайту фахівці агентства врахували всі проблеми, особливості та умови майбутнього просування. Повна відповідність сайту вимогам пошукової оптимізації в Google дало можливість в процесі просування уникнути потенційних витрат на технічні доопрацювання.
За час розробки сайту SEO-фахівці EXPANS зібрали повне семантичне ядро, розробили структуру категорій і внесли всі зміни на сайт, що дозволило нам просуватися в Google навіть в процесі створення сайту. Зростання органічної трафіку за перший квартал просування після повного доопрацювання магазину склало + 377%.
Висловлюємо особливу подяку засновнику агентства Владиславу Скляру, який брав безпосередню участь в роботі команди з нашим проектом.

Суббота І.А.

Засновник та операційний директор Kalina-Hair

Візьмемо ТОП разом

Хочете так само?

    Давайте обговоримо

    Залишилися питання?

    Відповімо на будь-які ваші питання, а наш фахівець абсолютно безкоштовно проконсультує і навіть видасть конкретні рекомендації.

    Telegram

    Viber

    Messenger

    Зв'яжіться з нами онлайн
    Закрити