­­ ­ strategy&
design
progress.

Таргетована
реклама

Для залучення гарячих клієнтів із соціальних мереж.

Avand – виробництво та продаж акваріумів

Avand – виробництво та продаж акваріумів

Super01 – магазин унікальних іграшок

Super01 – магазин унікальних іграшок

Etno-shop – магазин народно-художніх промислів

Etno-shop – магазин народно-художніх промислів

Proball – магазин спорттоварів

Proball – магазин спорттоварів

Alatoys – магазин розвиваючих іграшок

Alatoys – магазин розвиваючих іграшок

Навіщо це потрібно

Цільові заявки вже через 2 тижні

Таргетована реклама – це інструмент, який дозволить вам запропонувати себе потенційному клієнту ще до того, як він почне вивчення існуючих пропозицій та порівнянням вас із конкурентами.

Грамотна настройка рекламних кампаній, підбір правильної цільової аудиторій, чіпляючі тексти та креативи дозволять вам виграти перегони з конкурентами ще до того, як вона почнеться у свідомості вашого покупця. А ми готові забезпечити кожен із вищеперелічених пунктів.

Вам варто звернутися
за налаштуванням таргетованої реклами якщо:

  • У вас вже налаштована таргетована реклама, але ви незадоволені її результатами
  • Ліди з вже налагоджених каналів трафіку надто дорогі і не окупаються
  • Вам терміново потрібно залучити нових клієнтів
  • Ви продаєте товари, які купують імпульсивно
  • Контекстна реклама та SEO-просування не підходять вашому бізнесу
  • У вас немає продажів із соціальних мереж

Переваги
таргетованої
реклами

Таргетована реклама – це інструмент, який допомагає бізнесу та клієнтам знаходити один одного.

Низький поріг входу

Для таргетованої реклами не є обов'язковим навіть сайт, ви можете продавати свої товари або послуги маючи тільки сторінки в соціальних мережах.

Тільки для вашої ЦА

Реклама точно таргетуватиметься на цільову аудиторію і ви не витрачатимете бюджет на покази людям, які не стануть вашими клієнтами.

Гнучкі налаштування

Рекламні кабінети платформ дозволяють точно налаштувати всі нюанси аж до використовуваного пристрою, інтересів та поведінки користувача.

Універсальність

Такий тип реклами підходить практично будь-якому типу товару чи послуги. Ми підберемо оптимальні формати та майданчики для відображення.

Швидкий запуск

У перший тиждень ми проведемо основні підготовчі роботи, і вже другого тижня ви почнете отримувати гарячі заявки з реклами.

Персоналізація

Ми зможемо «наздоганяти» користувачів, які вже здійснили певні цільові дії та показати їм спеціальні пропозиції.
Власна технологія

Як мы це робимо

Крок 1.

Аналіз бізнесу

Досліджуємо ваш бізнес та вникаємо у його специфіку. Визначаємо цілі і формуємо KPI, за якими оцінюватимемо результати.

Крок 2.

Налаштування

Перевіряємо та налаштовуємо аналітику, впроваджуємо відстеження цілей. Впроваджуємо Call-трекінг за необхідності.

Крок 3.

Вибір інструментів

Розробляємо концепцію креативів. Проробляємо методи та інструменти для доставки повідомлень для аудиторії.

Крок 4.

Запуск

Виділяємо першу аудиторію, пишемо фінальні оголошення. Відправляємо компанію на модерацію і чекаємо на перші відгуки.

Крок 5.

Коригування

Щотижня ми надаємо аналітику та дані за результатами кожної рекламної кампанії та проведених робіт.

Крок 6.

Вдосконалення

Безперервно проводимо аналіз, коригуємо стратегії та вносимо зміни до рекламних кампаній для покращення результатів.

Скільки часу чекати?

Перші результати можна побачити вже на другий тиждень.

Аналіз конкурентів, створення перших креативів та оголошень під вашу цільову аудиторію – все це і не тільки може займати до 1-2 тижнів. Вже з другого тижня ви можете отримати перші заявки.

Оберіть відповідний тариф реклами вашого бізнесу у соціальних мережах

Скільки це коштує?

Базовий
$350 Місяць
  • Створення та прив'язка акаунтів
  • До 3 рекламних кампаній (продуктів, цілей, аудиторій)
  • Аналіз конкурентів
  • Розробка стратегії згідно з бюджетом
  • Створення рекламних креативів для стрічки новин та сториз (3-6 шт.)
  • Написання продаючих текстів
  • Встановлення та налаштування пікселя Facebook
  • Ретаргетинг
Замовити
Оптимальний
$450 Місяц
  • Створення та прив'язка акаунтів
  • До 6 рекламних кампаній (продуктів, цілей, аудиторій)
  • Аналіз конкурентів
  • Розробка стратегії згідно з бюджетом
  • Створення рекламних креативів для стрічки новин та сториз (6-9 шт.)
  • Написання продаючих текстів
  • Встановлення та налаштування пікселя Facebook
  • Ретаргетинг
Замовити
Комплексний
$550+ Місяц
  • Створення та прив'язка акаунтів
  • До 6 рекламних кампаній (продуктів, цілей, аудиторій)
  • Аналіз конкурентів
  • Розробка стратегії згідно з бюджетом
  • Створення рекламних креативів для стрічки новин та сториз (9+ шт.)
  • Написання продаючих текстів
  • Встановлення та налаштування пікселя Facebook
  • Ретаргетинг
Заказать

Кожен тарифний план передбачає певну кількість одночасно запущених рекламних кампаній. Залежно від вашого бізнесу та цілей вам може підійти той чи інший тарифний план. Наш менеджер проаналізує вашу нішу та запропонує оптимальний тариф саме для вас.

Початок співпраці

Мінімальна вартість робіт 0 гривень.

Чому нуль? Тому що ми розпочнемо працювати над вашим проектом ще до підписання договору. З вами спілкуватиметься не менеджер з продажу, а досвідчений спеціаліст. Він проаналізує вашу нішу та конкурентів, дасть рекомендації та підготує індивідуальну стратегію, яка дозволить отримати перших клієнтів у найкоротші терміни.

Що говорять про нас

Відгуки клієнтів.

Люди, які будуть працювати над вашим проектом

Наша команда.

Нам довіряють

Серед наших клієнтів.

зростання продажів починається із заповнення цієї форми

Поговоримо про вас

    Про таргетовану рекламу

    Таргетована реклама – потужний інструмент для генерації продажів та просування бізнесу. Гнучкі налаштування дозволяють точно доносити свою пропозицію до потрібної цільової аудиторії та отримувати більше конверсій. Оголошення можуть транслюватись у Instagram, Facebook, TikTok, YouTube. Цільова аудиторія бачить рекламу у стрічці новин або на бічній панелі цих платформ. Кошти з рекламного кабінету списуються за покази або кліки по об’яві.

    Переваги таргетованої реклами

    Таргетинг дозволяє вирішувати різні завдання: ефективно продавати, повідомляти клієнтів про акції та новинки, підвищувати впізнаваність бренду. У цього способу просування багато плюсів:

    1. Охоплення лише потрібної цільової аудиторії. Можливо таргетуватися за статтю, віком, розташуванням, інтересами користувачів.
    2. Різні формати оголошень. У соціальних мережах можна органічно вбудовувати рекламу в стрічку новин, замаскувавши під звичайний контент, а також робити яскраві банери, писати експертні статті та просувати продукт за допомогою відео.
    3. Можливість складати персоналізовані повідомлення, тобто настроювати покази на людей за локаціями або з певним ім’ям. Наприклад, «Живете біля Академмістечка?», «Світлана, знаєш, як швидко вивчити англійську?».
    4. Можливості ретаргетингу. Оголошення можна показувати користувачам, які вже цікавилися вашими товарами чи послугами.
    5. Інструменти розрахунку ефективності. У рекламному кабінеті відображаються всі метрики, необхідні для тестування оголошень, обчислення вартості лідів та конверсій.

    Щоб таргетуватися, необов’язково мати сайт та розкручений аккаунт. Рекламне повідомлення можна запускати з лід-формою для збирання контактів зацікавленої аудиторії. Такий формат добре працює, коли, наприклад, потрібно зібрати заявки на участь у заході.

    Які бувають складнощі при запуску реклами, що таргетує?

    Таргетована реклама працює лише в умілих руках. Якщо неправильно її налаштувати, можна не лише лишитися продажів, а й даремно злити бюджет. Таке часто трапляється, коли кампанію запускають без підготовки, тобто без постановки цілей та попереднього аналізу ЦА. Також перед стартом важливо продумати воронку продажів, сформулювати привабливе УТП, придумати креативи та чіпляючі тексти, які працюватимуть.

    Ще одна складність у тому, що повідомлення необхідно коригувати під кожну соціальну мережу, т.к. вимоги скрізь різні. Бувають проблеми із проходженням модерації: оголошення відхиляють без пояснення причин. Всіх цих проблем можна уникнути, якщо замовити налаштування реклами в нашому агентстві EXPANS. Ми маємо великий досвід, добре знаємо вимоги соціальних мереж, вміємо ефективно використовувати функціонал рекламного кабінету та робити висококонверсійну рекламу.

    Як ми працюємо?

    До кожного проекту підходимо індивідуально:

    • розбираємось у ніші, особливостях аудиторії;
    • підбираємо підходящі для розміщення рекламні майданчики;
    • створюємо рекламний обліковий запис, налаштовуємо цілі;
    • розробляємо кілька оголошень під різні сегменти ЦА;
    • тестуємо гіпотези, аналізуємо поведінку користувачів та визначаємо найефективніші кампанії.

    Завдяки такому підходу в процесі таргетування знижуємо вартість кліка і розумно використовуємо ваш бюджет. Щотижня звітуємо, розповідаємо, що зробили, демонструємо результат.

    Ціна послуг зі створення та настроювання реклами залежить від обсягу робіт та ваших цілей. Щоб дізнатися більше про всі умови співпраці, зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті. Крім націлювання, налаштовуємо контекстну та медійну рекламу, займаємося SEO-просуванням сайтів, консультуємо з питань розкручування в мережі.

    Давайте обговоримо

    Залишились питання?

    Відповімо на будь-які ваші запитання, а наш спеціаліст абсолютно безкоштовно проконсультує та навіть видасть конкретні рекомендації.

    3 Червня, 2019

    Avand – виробництво та продаж акваріумів

    Смотреть

    Diskill – онлайн-університет

    Смотреть
    3 Червня, 2019

    Super01 – магазин унікальних іграшок

    Смотреть
    3 Червня, 2019

    Etno-shop – магазин народно-художніх промислів

    Смотреть
    3 Червня, 2019

    Proball – магазин спорттоварів

    Смотреть

    Alatoys – магазин розвиваючих іграшок

    Смотреть

    Telegram

    Viber

    Messenger

    Зв'яжіться з нами онлайн
    Закрити