Ключові слова застаріли. На які чинники робити акцент в SEO?

SEO – це широке поняття, яке складається з комплексу різних дій, які підвищують позиції сайту у видачі пошукових систем. Однією з таких дій є ключові слова, розмішені в текстах на сторінках, сайтах. Колись вони були фундаментом SEO, на якому і будувалося просування.

Це призвело до того, що тексти оптимизировались під пошукові системи, через що приносили мало користі відвідувачам сайтів. Вони мали мало смислового навантаження і були перевантажені ключовими словами. Тому користувачеві було складно знайти потрібну інформацію.

Для боротьби з цим явищем пошуковики стали вводити алгоритми, які обмежували використання пошукових слів. Сайти, в текстах яких був присутній переспам, знижувалися в позиціях, мотивуючи веб-майстрів створювати контент, орієнтований в першу чергу на відвідувача.

Тому сьогодні використовувати ключові слова потрібно обережно, так як зловживання ними не тільки не допоможе сайту, а навіть зашкодить йому. Пошукова система може просто-напросто виключити його з видачі, і замість зростання відвідуваності трапиться її падіння, так як користувачі перестануть знаходити його. Більше не потрібно кілька разів вставляти в текст фрази на кшталт «купити телевізор» або «палаючі путівки».

Роль семантики в аналізі сайту

Колись було досить самого факту присутності таких слів на сторінці (і чим більше, тим краще), то тепер значення має їх розташування і відсутність переспама. Якщо не враховувати ці фактори, то сайт втратить своє місце і поступиться його конкурентам, які краще адаптувалися до сучасних вимог і використовують комплексне просування.

Вся справа в тому, що раніше пошуковики враховували тільки самі ключові слова, співвідносили їх з популярністю запиту і кількістю конкурентів, після чого визначалася позиція сайту у видачі. Тепер вони використовують більш складні алгоритми, які розпізнають весь текст цілком, а не тільки окремі блоки у вигляді ключових запитів.

Легше кажучи, роботи вивчають текст і визначають, чи цінний він для відвідувача, і наскільки доречна в ньому згадка запитів. Якщо зловживати такими фразами, і тим більше вставляти їх в статті, що не відповідають тематиці, сторінка отримає негативну оцінку. Вона буде знижена в пошуковій видачі або навіть виключена з нього.

Як використовувати ключові слова?

Зараз достатньо одноразової згадки потрібного словосполучення, головне, щоб він повністю відповідав змісту. Змінилися і самі ключові запити – бажано робити їх більш органічними, що не вибиваються зі структури тексту і логіки оповіді. Все це разом називається семантичний пошук, і його метою є виключення з видачі переспамленних сайтів, які не становлять цінності для користувача.

Має значення і місце розташування ключових слів. Наприклад, потрібна фраза в заголовку статті або в шапці сторінки, дасть більш помітний ефект, ніж при розміщенні її десь в кінці тексту або в підвалі сайту. Крім цього, підвищилося значення інших факторів, тому для повноцінного SEO-просування недостатньо одних тільки текстів.

Навігація, структура і карта сайту

Проста і зрозуміла навігація підвищує релевантність сайту не менше, ніж ключові фрази. Розподіл на категорії має бути логічно обгрунтованим, і відповідати інформації, що міститься в них. Важливо, щоб користувач легко міг знайти будь-яку інформацію, зробивши не більше двох-трьох кліків мишкою.

Також потрібно приділити увагу розміщенню окремих блоків. Якщо вони заважають сприйняттю основної інформації, або просто порушують логіку подачі контенту, це стане мінусом для сайту при індексації. Структура подачі інформації та її розміщення на сайті повинна бути чіткою і зрозумілою, інакше виросте відсоток відмов і сайт втратить позиції в пошуку.

Швидкість завантаження сайту

Ще один важливий фактор для ранжування – швидкість, з якою завантажується сайт. Сьогодні у всіх областях інтернет-діяльності зростає конкуренція, і з’являються нові види пристроїв. Тому швидке завантаження не тільки є показником якості сайту, але і допомагає скоротити кількість відмов.

Для цього потрібно оптимізувати всі зображення, привести в порядок бекенд, і регулярно очищати кеш. Крім цього важливим чинником для пошукових систем є захищеність з’єднання. У нових умовах сайти, які працюють з SSL-протоколом, що забезпечує високу безпеку з’єднання, отримують більш високий пріоритет.

Мобільна версія

Сьогодні наявність версії для мобільних пристроїв є обов’язковою вимогою для сайту, який розраховує зайняти високі позиції в пошуковій видачі. Все більше користувачів починають використовувати смартфони та планшети в якості основного способу для виходу в інтернет. Тому сайт, який не має мобільної версії, або вона погано оптимізована, наприклад, повільно завантажується, втратить не тільки позиції в пошуку, але і значну частину відвідувачів.

Не так давно Google запустив новий алгоритм, тепер сайти без якісної мобільної версії знижуються в пошуку, незалежно від інших факторів. Після його введення, в області SEO-просування і розробки сайтів відбулися значні зміни. Тепер практично всі інтернет-ресурси, які намагаються розвиватися і залучати нових відвідувачів, повноцінно відображаються на будь-якому пристрої. Без цього повноцінне просування просто неможливо.

Підсумок

Найголовніша відмінність між SEO минулих років і сучасністю полягає в тому, що пошукові системи більше не звертають увагу на ключові слова і фрази. Це не означає, що від них потрібно відмовлятися повністю. Вони продовжують мати цінність, але їх значимість змінилася, і тепер вони грають допоміжну роль.

Наприклад, робота над семантичним ядром і аналіз запитів пошукових систем допоможе знайти нові теми для сайту, які будуть пов’язані з основним контентом. Це допоможе зробити його більш цікавим і привабливим для користувача. Але як пошуковий фактор ключові слова вже не мають практично ніякого значення.

Роботи аналізують весь текст повністю і визначають, наскільки він відповідає запитам. Щоб сайт ріс в пошуку і не потрапляв під фільтри, потрібно робити його цікавим і легким для використання. Сьогодні пошуковикам важливо, щоб в їх видачі були тільки якісні ресурси. На цьому і варто робити акцент при розробці та просуванні будь-якого сайту.

Author avatar
Владислав Билык

Написати коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *