Як малому бізнесу досягти успіху в локальному SEO?

Щомісяця, а то й щодня в агентства, які надають послуги з діджитал-маркетингу, звертаються представники малого бізнесу. Основний запит зводиться до поліпшення позицій їхніх сайтів в ранжуванні. Більшість клієнтів стикаються з несумлінними SEO-фахівцями, що наштовхує їх на думку про те, що даний метод просування не працює.

Коли ці ж клієнти потрапляють в руки професіоналів, вони змінюють своє уявлення про SEO-сферу та визнають, що раніше не дозволяли собі пробувати щось краще. Причиною цього вони називали брак грошей. Виходить, що бізнес-світ заповнений підприємцями, які готові платити нехай і невеликі суми некомпетентним фірмам. При цьому вони впевнені, що це саме той рівень, якого вони гідні.

У таких випадках до кожного клієнта потрібно донести, що поганий маркетинг може зустрітися, навіть якщо в кишені є пристойна сума грошей. На якість роботи впливає не сума платежу, а то, на кого покладаються завдання і як він їх виконує. Тоді виникає питання, як представникам малого бізнесу уникнути подібних помилок і не купувати послуги низької якості.

Як боротися з поганим маркетингом?

Інтернет забитий статтями по цій темі. Покрокові інструкції, опис дій, при виконанні яких бізнесмени навчаться контролювати ситуацію без сторонньої допомоги – хороший хід. Але він не спрацює щодо тих підприємців, які давно знайомі з такими хитрощами і знають, що, керуючи компанією не завжди є час на самоосвіту. Тому потрібно продумати стійку SЕО-кампанію з невеликим бюджетом.

Поліпшення сайту

Головна помилка більшості підприємців – незнання основ SEO. І колись популярна посилальна база, яку потрібно постійно набирати, вже втратила свою значимість і грає набагато меншу роль в просуванні. Посилання не несуть стратегічної користі. З усіма оновленнями в SЕО-просуванні можна ознайомитися в Google, який заявляє, що позиції в ранжируванні залежать тільки від сайту і його зручності для відвідувачів.

Проблеми виникають через те, що ресурс не має оптимізації для мобільних пристроїв, завантаження здійснюється повільно, відсутній цікавий і унікальний контент. Виправити такі помилки може компетентне агентство, яке знає, як ефективно просувати сайт. При цьому здійснюється оптимізація кожного елемента сайту, а не підбираються ключові слова для ранжирування. Перед підписанням контракту цілком законно вимагати у виконуючої компанії план майбутніх робіт.

Тільки після виправлення помилок та налагодження справ на сайті можна розраховувати на конкурентну боротьбу з аналогічними ресурсами в пошукових запитах. Тобто, важливо розуміти, що в першу чергу слід навести порядок у власному ресурсі і лише, потім приступати до SEO-просування.

Підвищення бюджету на розкрутку сайту

Якщо сайт має добрі позиції ранжування, то його можна вважати потужним джерелом прибутку. Значить, на ранжуванні економити не слід. Наприклад, при наявності сайту неправильно вкладати 500 $ в SEO і понад 10000 $ в рекламу на білбордах.

Вся справа в тому, що за допомогою пошукової оптимізації про кожного відвідувача сайту можна зібрати велику кількість даних, яку неможливо отримати з інших маркетингових сфер. Пошукова оптимізація, наприклад, показує гендерну приналежність відвідувача, його вік, місце розташування, інтереси. Тобто, власники сайтів знають, хто і звідки їх клієнт.

Також важливо розуміти, що велика частина покупців знаходиться в Інтернеті. Тому нерозумно економити кошти для просування бізнесу в цій стрімко розвиваємій маркетинговій і рекламній сфері.

Після того, як стало зрозуміло, що для SEO необхідний великий бюджет, його необхідно знайти. Якщо власних коштів недостатньо, то можна підшукати організацію або людей, які зможуть допомогти і при обмежених коштах замовника.

Досвідчені підприємці та фахівці з просування розуміють, що якісна оптимізація – це не просто доступність тим, у кого є гроші. Їх кількість може лише прискорити SEO-процес, але ніяк не вплинути на якість. Тому від правильно поставленої мети і команди хлоп’ят, які можуть втілити її в життя можна чекати результат. Якщо процес рухається повільно – це цілком нормально.

Сфера SEO змінюється щодня. І те, що було актуально вчора сьогодні не займає перших позицій. Це торкнулося і ранжування за ключовими словами. Сталося це тому, що пошукові системи перейшли на контекстуальні алгоритми. Тобто, при однаковому запиті на мобільному пристрої і на ПК результати пошуку будуть відрізнятися один від одного. Це стосується і тих випадків, коли спочатку запит походив із одного міста, а потім з іншого регіону. Таких прикладів контекстуального пошуку дуже багато і на його результати впливають час дня, відвідування інших Інтернет-ресурсів, зв’язку в соцмережах і багато іншого.

Чи варто далі приділяти увагу ранжуванню за ключовими словами? Як їх застосовувати і як їх відстежити, якщо вони можуть змінюватися в залежності від ситуації? Як діджитал-маркетологу управляти ними і чи буде від них толк, якщо вони не збільшують трафік? Цей список питань спрямований фахівцям SEO-індустрії. Менше ключових слів і більше уваги рентабельності інвестицій замовника. Лише в цьому випадку буде досягнуто ефективне співробітництво між підприємцем і SEO-компанією.

Прозорість угоди – основа ефективного локального SЕО

В SEO-індустрії зафіксовано багато випадків, коли недобросовісні компанії підробляли і маскували результати проведеної роботи. Тому малі підприємці мають право вимагати від агентства звітів про прозорість його маніпуляцій на сайті. Якщо представники підуть у відмову, не стануть розголошувати «таємниці» – слід звернутися в інше агентство.

SEO-просування сайтів – це не магія і не диво. Це сфера, в якій використовується певний набір дій, а результати видно після закінчення деякого часу. Тому оплата SEO-фірмі проводиться за те, що вона виконує дії, а не обіцяє прибуток і трафік феноменальних обсягів.

Ефективна співпраця між сторонами можлива в тому випадку, якщо у клієнта буде повна інформація про те, що робить виконавець на його сайті, тоді ж замовник зможе повністю контролювати ситуацію. При цьому важливо, щоб бізнесмен володів знаннями в пошукової оптимізації, так йому буде простіше приймати виконане замовлення і перевіряти «домашню роботу».

Щоб придбати знання і мати уявлення про цю сферу можна вивчати матеріали, в яких описують і розглядають SEO-тактики і стратегії. Виділивши на це час, хоча б раз на тиждень, можна розраховувати на подальше ведення усвідомленого діалогу з агентством. Також, можна буде відмовитися від послуг одного фахівця і звернутися до іншого, якщо результати пошукової оптимізації виявляться незадовільними.

Що в підсумку необхідно для SEO малого бізнесу

Щоб малий бізнес розвивався необхідно приділяти увагу основним областям SEO. Веб-сайт повинен бути адаптований для мобільних пристроїв, мати швидку швидкість завантаження сторінок сайту. Контент повинен відображати всі переваги бізнесу і доносити до клієнта, чому йому слід обирати даний продукт.

У сфері SEO на окрему увагу заслуговує контент-маркетинг, за рахунок якого розширюється аудиторія. Для поліпшення внутрішньої оптимізації потрібно покращувати якість сторінок сайту. При локальному SЕО-просуванні особливе значення надається регіону.

Високі позиції в пошуковій видачі безпосередньо залежать від наявності та кількості посилань і анкорів. Важливо, щоб інформація на сайті була достовірною. Щоб відвідувачі довіряли сайту, можна приводити результати тематичних досліджень і наповнювати сайт відгуками.

Author avatar
Владислав Билык

Написати коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *